بهترین وکیل مهریه در تهران

وکیل مهریه, وکیل مهریه تهران وکیل مهریه رایگان وکیل مهریه مشاوره رایگان وکیل مهریه و طلاق 09121404305 - 02177494347

بهترین وکیل مهریه در تهران

وکیل مهریه, وکیل مهریه تهران وکیل مهریه رایگان وکیل مهریه مشاوره رایگان وکیل مهریه و طلاق 09121404305 - 02177494347

بهترین وکیل مهریه در تهران

وکیل خوب برای مهریه, وکیل مهریه تهران, وکیل مهریه رایگان, وکیل مهریه مشاوره رایگان, وکیل مهریه و طلاق, بهترین وکیل مهریه در تهران, هزینه وکیل برای گرفتن مهریه

شماره تماس با وکیل 09121404305 - 02177494347

پیوندهای روزانه

وصول مهریه در قانون ایران چگونه است ،وکیل مهریه

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۹، ۰۴:۴۲ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

در این مطلب با کمک گرفتن از وکیل مهریه به نحوه وصول مطالبه مهریه می پردازیم و در ادامه به چند سوال با موضوع  مهریه از وکیل تخصصی مهریه بپرسیم  در ادامه مطلب حقوقی زیر می توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید

 

وصول مهریه در اجرا

سوال:

وصول مهریه در اجرا  با کمک وکیل مهریه : سلام وقت بخیر… من تو نامزدی جدا شدم ۱۲۴ تا سکه مهریم بود ب دلیل دوشیزه بودن نصفش ینی ۶۲ تا بهم تعلق گرفت و قرار شد هر ۷ ماه یکبار مهریه بده قاضی ب ناحق رای داد همسرم توانایی مالی داشت ولی من نتونستم ثابت کنم و نخاستمم پیگیری کنم چون از یه وکیل مشاوره گرفتم گفت چون از قبل ب اسم کسی کرده داراییهاشو ب جایی نمیرسی تا الان دوتا شو داده که یکیشو پولشو داده ینی حدودا دوتومن تو یه قسط دو تومن بقیش و دوماه دیگ داد و سکه دوم رو خود سکه رو داد..

 

الان موعد سکه رسیده و نمیده حکم جلب گرفتم ولی پیداش نمیکنم میخاستم بدونم اگه پیداش کنم و جلبش کنم الان که میگن برا مهریه دیگه اقایون زندان نمیرن تکلیف مهریه من چی میشه و یا اینک اگه ب قاضی بگه ندارم بدم در این صورت تکلیف چیه ؟؟؟ و سوال دوم اینکه راهی هست ک مثلا یه سکه رو پولشو تو دوتا قسط نده و یجا بده ؟ و سوال بدیم اینکه من میخام مجدد ازدواج کنم ایا با ازدواج مجدمم اقساط مهریمو دیگ نمیتونم از همسر سابقم بگیرم و مهریم ساقط میشه؟

 

برای پیگیری پرونده های مهریه خود می توانید از وکیل مهریه معتبر در تهران کمک بگیرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی