بهترین وکیل مهریه در تهران

وکیل مهریه, وکیل مهریه تهران وکیل مهریه رایگان وکیل مهریه مشاوره رایگان وکیل مهریه و طلاق 09121404305 - 02177494347

بهترین وکیل مهریه در تهران

وکیل مهریه, وکیل مهریه تهران وکیل مهریه رایگان وکیل مهریه مشاوره رایگان وکیل مهریه و طلاق 09121404305 - 02177494347

بهترین وکیل مهریه در تهران

وکیل خوب برای مهریه, وکیل مهریه تهران, وکیل مهریه رایگان, وکیل مهریه مشاوره رایگان, وکیل مهریه و طلاق, بهترین وکیل مهریه در تهران, هزینه وکیل برای گرفتن مهریه

شماره تماس با وکیل 09121404305 - 02177494347

پیوندهای روزانه

۱۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

چگونه وکیل معاضدتی بگیریم مشاوره با وکیل مهریه

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۲ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

چگونه وکیل معاضدتی بگیریم مشاوره با وکیل مهریه، عدالت ایجاب میکند همه افراد در امور حقوقی و کیفری خود بتوانند از راهنمایی و مشاوره وکیل استفاده کنند. از انجا که در برخی امور حق الوکاله وکیل و هزینه دادرسی سنگین است و برخی افراد توانایی پرداخت هزینه های مزبور را ندارند وکلا موظف هستند بصورت معاضدتی وکالت انها را به عهده گیرند. نحوه انتخاب و تعیین وکیل معاضدتی در این بخش توضیح داده شده است. همچنین میتوانید با محدوده فعالیت های وکیل معاضدتی اشنا شوید و تفاوت ان را با وکیل تسخیری دریابید.

وکیل طلاق توافقی ایرانیان مقیم خارج از کشور مشاوره با وکیل طلاق

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

 وکیل طلاق توافقی ایرانیان مقیم خارج از کشور مشاوره با وکیل طلاق، طلاق ایرانیان خارج از کشور مساله ای است که تنها با مراجعه به یک وکیل طلاق خبره قابل حل است. این موضوع نه تنها تسلط به قوانین داخلی بلکه قوانین کشور محل ازدواج، سکونت یا طلاق زوجین را نیز مطالبه میکند. در صورتیکه زوجین خود اقدام به طلاق نمایند و یا در دادگاه های خارجی طلاق خود را مطرح کنند ممکن است در ایران این طلاق تنفیذ نشود و ازدواج بعدی زوجین یا مسائل مالی و مربوط به حضانت با مشکل مواجه شود. در این مقاله به طلاق ایرانیان خارج از کشور پرداخته شده است. در صورت وجود ابهام یا سوالات بیشتر میتوانید با وکیل طلاق موسسه در ارتباط باشید.

امکان افزایش مهریه پس از ازدواج مشاوره با وکیل مهریه

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۷ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

امکان افزایش مهریه پس از ازدواج مشاوره با وکیل مهریه، مهریه از حقوق مالی زوجه محسوب میشود که در زمان عقد باید در سند ازدواج قید شود. تعیین میزان مهریه با توافق طرفین انجام میشود. اما ممکن است بعد از نکاح نظر زوجین نسبت به میزان مهریه تغییر کند. یعنی ممکن است نظر به کاهش یا افزایش مهریه داشته باشند. اما باید بررسی کرد که ایا از لحاظ قانونی چنین اقدامی امکانپذیر است و دادگاه به ان ترتیب اثر میدهد؟ در این مقاله به تغییر میزان مهریه پرداخته ایم. در صورتیکه با ابهامی مواجه شدید میتوانید با وکیل مهریه موسسه حق پارسیان در تماس باشید.

اهمیت وکیل برای مهریه مشاوره با وکیل مهریه

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۴ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

اهمیت وکیل برای مهریه مشاوره با وکیل مهریه، یکی از مسائلی که زوجین هنگام جدایی بر سر ان دچار اختلاف میشوند مساله مهریه زوجه است. از انجا که معمولا پرداخت مهریه برای زوج هزینه سنگینی به دنبال دارد و از عهده پرداخت ان بر نمی اید و از طرفی زوجه جهت ادامه زندگی به ان نیاز دارد محل تولید اختلاف میان زوجین و طولانی شدن روند طلاق است. بنابراین نیاز است تا با فردی اگاه در این خصوص مشاوره داشت. بهترین فرد در این هنگام وکیل مهریه است تا بتواند به حفظ حقوق طرفین و رعایت انصاف و عدالت کمک کند.

وکیل مهریه در رسالت مشاوره با وکیل مهریه

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۲ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

وکیل مهریه در رسالت مشاوره با وکیل مهریه، یکی از مواردی که هنگام انتخاب وکیل  در نظر میگیریم هزینه حق الوکاله است. برای اجرای مهریه که به طرق مختلف انجام میشود وکیل درصدی از مهریه را از موکل دریافت خواهد کرد. میزان این دریافتی بستگی به توافق وکیل و موکل دارد. ممکن است بخشی از کل مهریه به وکیل تعلق گیرد و یا بر اساس توافق طرفین عقد وکالت، وکیل بخشی از مهریه دریافتی را به خود اختصاص دهد. البته این هزینه از هزینه دادرسی جدا فرض میشود. در این بخش به هزینه وکیل مهریه پرداخته شده است.

وکیل ماهر برای طلاق در تهران مشاوره با وکیل طلاق

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۵ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

وکیل ماهر برای طلاق در تهران مشاوره با وکیل طلاق،  اختلافات زناشویی گاهی به حدی میرسد که زوجین یا یکی از انها تصمیم به جدایی میگیرد. در صورتیکه انها تشخیص دهند تنها راه ممکن طلاق میباشد لازم است که وکیل طلاق انها را در این مسیر همراهی کند تا با حفظ حقوق مادی و معنوی طرفین، جدایی انجام شود. وکیل طلاق میتواند دشواری این مسیر را کاهش دهد. شما میتوانید با وکیل طلاق از طریق تلفنی، واتساپ و حضوری در اترباط باشید تا امور مربوطه را پیگیری کند.

شماره وکیل رایگان مشاوره با وکیل طلاق

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۱ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

شماره وکیل رایگان مشاوره با وکیل طلاق، برای یافتن وکیل طلاق باید معیارهای مختلفی را در نظر گرفت و بر اساس انها اقدام نمود چرا که وکلای زیادی هستند که ممکن است در انجام طلاق وکالت افراد را به عهده بگیرند. تخصص، تجربه، سابقه،تعهد و دانش حقوقی از جمله وویژگی هایی است که یک وکیل طلاق باید از ان برخوردار باشد. شما میتوانید از طریق سایتی که وکیل در ان مطالبی را جهت اموزش و افزایش اطلاعات شما در ان قرارداده است و یا با پرسش از اطرافیان شماره تماس و راه های ارتباطی با وکیل را پیدا کنید. پس از تماس با وکیل میتوانید تصمیم بگیرید که برای طلاق خود به او وکالت دهید.

وکیل طلاق تلفنی رایگان مشاوره با وکیل طلاق

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۱۹ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

وکیل طلاق تلفنی رایگان مشاوره با وکیل طلاق، وکیل طلاق و مهریه زیر مجموعه وکیل دعاوی خانواده است که وظیفه او دفاع ز موکل در مراجع قضایی خانواده میباشد. به همین علت پیش  از اقدام به دفاع باید جلسات مشاوره با موکل و طرف مقابل او برگزر نماید تا به مشکل اصلی پی ببرد و با انجام پرسش و پاسخ در جلسه سعی در رفع مشکل و یافتن راه حل حقوقی نماید. در صورتیکه زوجین اصرار بر طلاق یا دریافت و پرداخت مهریه داشته باشد با یاداوری حقوق هریک از طرفین بویژه حقوق مالی ان ها را در مسیر انتخابی ایشان هدایت نموده و در نهایت با دفاع از موکل در دادگاه خانواده و سایر مراجع اداری مربوطه در جهت احقاق حق تلاش می نماید.

مدارک لازم برای اجرا گذاشتن مهریه مشاوره با وکیل مهریه

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۲ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

مدارک لازم برای اجرا گذاشتن مهریه مشاوره با وکیل مهریه، مهریه یکی از حقوق مالی زوجه است که با گذشت زمان و افزایش تورم توانایی پرداخت ان توسط مردان کاهش می یابد به همین جهت تمایلی به پرداخت ان دیده نمیشود. و عموما زوج ها از پرداخت ان امتناع میکنند. از طرف دیگر طی تنش ها و اختلافاتی که زوج و زوجه دارند جهت تضعیف روحیه یکدیگر بر دریافت و عدم پرداخت مهریه اصرار ورزیده میشود. دریافت مهریه معمولا با مشکل مواجه میشود و در اکثر مواقع زوجه به کمک وکیل مهریه برای دریافت مهریه تلاش میکند. البته به این دلیل که ممکن است زوج از طلاق دادن زوجه خودداری میکند زوجه نیز مهریه را حربه ای برای رسیدن به خواست خود قرار داده و برای حل این مشکل باید به وکیل مهریه مراجعه کرد.

مشاوره حقوقی آنلاین فوری رایگان مشاوره با وکیل مهریه

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۲ ق.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

مشاوره حقوقی آنلاین فوری رایگان مشاوره با وکیل مهریه، زمانی که زن و مردی تصمیم به ازدواج دارند یکی از مواردی که نسبت به ان تصمیم گیری میشود مهریه است. به مجرد انعقاد عقد نکاح زن مالک مهر است. و میتواند ان را در هر زمان مطالبه کند. اما پرداخت ان از جانب زوج عموما منوط به طلاق میشود. اکثر اوقات نیز در هنگام طلاق از پرداخت مهریه امتناع میکند. تغییر و تحولات اقتصادی و وضع قوانین جدید در تعیین و پرداخت مهریه موثر واقع شده است. بنابراین لازم است در خصوص این مساله با یک وکیل مهریه مشاوره کرد. در برخی موارد وکیل مهریه مشاوره رایگان ارائه میدهد که در این بخش به ان پرداخته ایم.