بهترین وکیل مهریه در تهران

وکیل مهریه, وکیل مهریه تهران وکیل مهریه رایگان وکیل مهریه مشاوره رایگان وکیل مهریه و طلاق 09121404305 - 02177494347

بهترین وکیل مهریه در تهران

وکیل مهریه, وکیل مهریه تهران وکیل مهریه رایگان وکیل مهریه مشاوره رایگان وکیل مهریه و طلاق 09121404305 - 02177494347

بهترین وکیل مهریه در تهران

وکیل خوب برای مهریه, وکیل مهریه تهران, وکیل مهریه رایگان, وکیل مهریه مشاوره رایگان, وکیل مهریه و طلاق, بهترین وکیل مهریه در تهران, هزینه وکیل برای گرفتن مهریه

شماره تماس با وکیل 09121404305 - 02177494347

پیوندهای روزانه

۲۹ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

وکیل برای گرفتن مهریه مشاوره با وکیل مهریه

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۱۶ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

وکیل برای گرفتن مهریه مشاوره با وکیل مهریه، مطالبه مهریه امری دشوار است چرا که عمدتا همرا با تقاضای طلاق انجام میشود و زوج نیز ضمن اینکه توانایی پرداخت را ندارد از طلاق دادن امتناع میکند تا کمکی به عدم پرداخت مهریه باشد. در حالیکه اگر با وکیل مهریه اقدام به دریافت مهریه نمایید میتوانید راحت تر این اقدام را انجام دهید بطوریکه ضمن رعایت انصاف در حق زوج ، زوجه نیز طلب خود را دریافت کند. در این مقاله میتوانید مزایای داشتن وکیل را جهت دریافت سریع مهریه مطالعه کنید. همچنین با شماره های موجود در سایت برای برقراری ارتباط با وکیل موسسه استفاده کنید.

شرایط دریافت اجرت المثل مشاوره با وکیل مهریه

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

شرایط دریافت اجرت المثل مشاوره با وکیل مهریه، اجرت المثل نیز همچون مهریه و نفقه از حقوق مالی زوجه بشمار میرود. در دعاوی خانوادگی میان زوجین بیشتر از مهریه صحبت میشود و این مساله هنگام طلاق پر رنگ تر میگردد. اما انچه که لازم است بدانید اینست که اجرت المثل نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و میتواند پس از طلاق به زوجه کمک مالی باشد. بخصوص برای زنانی که شاغل نیستند و منبع درامدی ندارند اجرت المث در کنار مهریه پس از طلاق میتواند بسیار موثر واقع شود. که وکیل مهری در این مقاله به ان پرداخته است. سوالات خود را میتوانید با وکیل موسسه مطرح نمایید.

مدت زمان دریافت مهریه از طریق ثبت مشاوره با وکیل طلاق

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۰۹:۲۸ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

مدت زمان دریافت مهریه از طریق ثبت مشاوره با وکیل طلاق، تنش میان زوجین گاه انها را به سوی طلاق سوق  میدهد و همین امر موجب میشود مساله مهریه نیز پر رنگ شود. گرچه در طول زندگی زناشویی نیز میتوان مهریه را مطالبه نمود اما اغلب اوقات این مطالبه گری به زمان طلاق موکول میشود. بنابراین لازم است پیش از اقدام به دریافت مهریه از شرایط ان و نحوه دریافت اگاهی یابید. در این خصوص میتوانید با وکیل طلاق مشورت نمایید و یا پرونده خود را به ایشان واگذار نمایید.

مدارک لازم برای طرح دعوای تمکین مشاوره با وکیل طلاق

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۳۹ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

مدارک لازم برای طرح دعوای تمکین مشاوره با وکیل طلاق، زمانی که زوجین به نکاح یکدیگر در می ایند نسبت به هم تکالیفی دارند. انجام یا  ترک این تکالیف بر حقوق انها نیز موثر است. تمکین یکی از تکالیف قانونی زوجه است که در قبال ترک ان از برخی حقوق مالی خویش محروم میشود. و زوج میتواند علیه وی در دادگاه خانواده طرح دعوا کند. هرر یک از زوجین در این راه میتوانند از مشاوره و راهنمایی وکیل طلاق یا وکیل مهریه برخوردار شوند.

طلاق خلع چند نوبت است مشاوره با وکیل طلاق

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۴۸ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

طلاق خلع چند نوبت است مشاوره با وکیل طلاق، طلاق انواع مختلفی دارد که هرکدام اثار حقوقی متفاوتی را برای زوج و زوجه به همراه می آورد. همچنین در ازدواج های بعدی انها نیز موثر است. بنابراین لازم است بدانیم که طلاق واقع شده از کدام نوع میباشد تا به اثار ان اگاه باشیم. همچنین میتوانید در این خصوص با یک وکیل طلاق نیز مشورت نمایید. در موسسه حقوقی حق پارسیان وکیل مهریه و وکیل طلاق میتوانند پاسخگوی سوالات شما باشند و یا پرونده شما را به عهده گیرند.

 

ایا مهریه در طلاق غیابی وجود دارد مشاوره با وکیل طلاق

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۱۴ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

 ایا مهریه در طلاق غیابی وجود دارد مشاوره با وکیل طلاق، همانطور که از نام طلاق غیابی بر می آید عدم حضور یکی از زوجین در جلسات دادگاه و عدم ارائه لایحه در حالیکه منجر به صدور حکم میشود طلاق غیابی خواهد بود. اما انچه که اهمیت دارد اثار حقوقی این نوع از طلاق است. حقوق و تکالیف زوجین نسبت به یکدیگر است. همچنین نحوه انجام طلاق غیابی که میتوان از یک وکیل طلاق راجع به ان مشاوره دریافت کرد. در این مقاله به چگونگی طلاق غیابی و اثار ان میپردازیم. سوالات خود را میتوانید با وکیل موسسه مطرح کنید.

وکیل اجرای مهریه وطلاق مشاوره با وکیل مهریه

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۱۱ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

وکیل اجرای مهریه وطلاق مشاوره با وکیل مهریه، مطالبه مهریه به عنوان یکی از حقوقی مالی زوجه بهتر است با کمک یک وکیل مهریه انجام شود. بویژه اگر زوجه قصد طلاق داشته باشد مراجعه به وکیل ضرورت می یابد چرا که زوج از پرداخت مهریه امتناع میکند و به پرداخت مهریه و طلاق دادن همزمان راضی نمیشود. بلکه سعی میکند با طلاق ندادن راهی برای عدم پرداخت مهریه پیدا کند. بنابراین زوجه در دشواری قرار خواهد گرفت و به کمک وکیل نیاز خواهد داشت. برای یافتن وکیل خوب میتوانید مقاله زیر را تا انتها مطالعه نموده و از طریق شماره های درج شده با وکیل در تماس باشید.

شروط ضمن عقد سند ازدواج مشاوره با وکیل طلاق

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۰۹:۴۴ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

شروط ضمن عقد سند ازدواج مشاوره با وکیل طلاق، ازدواج نیز همچون سایر قراردادهای حقوقی دارای مفاد یا شروطی است که زوجین با توجه به انها سند ازدواج را امضا میکنند. این شروط بصورت پیش فرض در سند ازدواج امده است. البته افزودن شروط دیگر مانعی ندارد. در صورتیکه پس از امضا و ازدواج هرکدام از ان شروط محقق شود یا از انها امتناع شود هر یک از زوجین میتواند با استناد به ان و به کمک وکیل طلاق درخواست طلاق داشته باشد. در این مقاله به موضوع شروط 12 گانه ضمن عقد اشاره شده است.

طلاق از طرف زن چند ماه طول میکشد مشاوره با وکیل طلاق

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۲۹ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

طلاق از طرف زن چند ماه طول میکشد مشاوره با وکیل طلاق، درخواست طلاق از جانب زوجه مسیری بسیار طولانی و فرسایشی خواهد داشت. چرا که باید رضایت مرد را در این خصوص جلب نماید. اما معمولا زوج رضایت به طلاق نمیدهد.این در حالیست که زوج میتواند هر زمان بخواهد و بدون هیچ دلیلی زوجه را طلاق دهد. زمانی که زوجه تصمیم به جدایی دارد باید به وکیل طلاق مراجعه نماید تا به کمک او این مسیر را کوتاهتر و با ارامش بیشتر طی کند. در این مقاله میتوانید از راهنمایی وکیل بهره مند شوید و در صورت نیاز با وی در ارتباط باشید.

حقوق زن در طلاق توافقی کدامند مشاوره با وکیل طلاق

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

 حقوق زن در طلاق توافقی کدامند مشاوره با وکیل طلاق، بر اساس قانون طلاق دادن حق مرد است. وی بدون هیچ دلیلی و در هر زمان قادر است زن را طلاق دهد و مخالفت زن در این خصوص تاثیری ندارد. تنها مرد موظف است در این هنگام تمام حقوق مالی زوجه را تسویه نماید. اما زمانی که زن درخواست طلاق داشته باشد باید شرایطی لحاظ شود و حقوق و تکالیف زوج و زوجه دچار تغییراتی میشود که وکیل طلاق در ین مقاله به ان پرداخته است. در صورت وجود هرگونه ابهام میتوانید با وکیل موسسه در ارتباط باشید.