بهترین وکیل مهریه در تهران

وکیل مهریه, وکیل مهریه تهران وکیل مهریه رایگان وکیل مهریه مشاوره رایگان وکیل مهریه و طلاق 09121404305 - 02177494347

بهترین وکیل مهریه در تهران

وکیل مهریه, وکیل مهریه تهران وکیل مهریه رایگان وکیل مهریه مشاوره رایگان وکیل مهریه و طلاق 09121404305 - 02177494347

بهترین وکیل مهریه در تهران

وکیل خوب برای مهریه, وکیل مهریه تهران, وکیل مهریه رایگان, وکیل مهریه مشاوره رایگان, وکیل مهریه و طلاق, بهترین وکیل مهریه در تهران, هزینه وکیل برای گرفتن مهریه

شماره تماس با وکیل 09121404305 - 02177494347

پیوندهای روزانه

چگونگی ضمانت در بانک از زبان وکیل مهریه

دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۰۴:۲۰ ب.ظ | وکیل مهریه ایرج سلمانپور 09121404305 | ۰ نظر

بنده مشکلی دارم میخواستم به طور قانونی منو راهنمایی کنید چکار کنم و چطوری از طریق قانون و دادگستری مشکلم رو حل کنم…
بنده با یک خانم صیغه محرمیت داشتیم و الان نداریم البته تا تاریخ 99.6.31 هست ولی دفترچه رو پاره کردیم . حق فسخ هم با من بوده نه اون خانم.
در مدتی که ایشان محرمیت داشتن بنده در 2 تا بانک به میزان 34 ملیون ضمانت ایشان را وام های قرض الحسنه کردم.
ایشان در قبال مبلغ ضمانت بنده سفته دادن و خواهر ایشان پشت سفته ها رو امضا و اثر انگشت زدن
بنده چون دیگر ارتباطی با ایشان ندارم و ایشان به صورت استیجاری منزل دارن و ماشینی رو که دارن به اسم خواهرشون کردن تا از شوهر اولیه خود مهریه بگیرن لذا اطمینانی اصلا ندارم و احتمال هر لحظه جابجایی رو دارن و منزل خواهرشون هم که پشت سفته ها رو امضا کردن رو بلد نیستم.
لذا چندین بار از خواهرشون به طور پیامک خواهش کردم سفته ها رو بگیرن و چک های منو از ضمانت بانک خارج کنن. این کار رو انجام ندادن هیچ.. بلکه تهدید هم میکنن که برای خواهر من ایجاد مزاحمت کردی در صورتی که بنده یکبار با خواهرش که زن قانونی من بود برخورد کردم و خیلی محترمانه ازش خواهش کردم چک های منو از بانک ها خارج و سفته هاشون رو پس بگیرن. ولی توجهی نمیکنن..
بنده چطور و با درخواست چه لایحه ای میتونم توسط دادگاه چک های خودم را بگیرم و سفته هاشون رو برگردونم . چون اصلا اطمینانی بهشون ندارم.

جواب وکیل مهریه در این مورد:

چون ضامن ایشان در بانک هستید چاره ای جز تصفیه شدن وام در بانک نیست. بعد تصفیه می تونید به بانک مراجعه و چک رو مسترد کنید. اگر اونا قسط رو تصفیه نکردند و بانک به شما رجوع کرد، بعد تصفیه کردن اقساط توسط شما، حق رجوع به بدهکار اصلی رو خواهید داشت. عملا هیچ راهی غیر این نیست اگر طرف مقابل همکاری نکنه… ‌ . البته بعدها می تونید روی سفته ها اقدام کنید حتی در قالب رسیدگی غیابی رای داده میشه به نفعتون… .

همین الان برای مشاوره رایگان با وکیل ما در تماس باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی